Huurverhoging Parkeergelegenheid en Bedrijfsonroerendgoed

Hoe wordt mijn huurverhoging vastgesteld?

Voor parkeergelegenheden en bedrijfsonroerendgoed is het huurcontract leidend.

Wanneer wordt mijn huur verhoogd?

Bij de meeste contracten worden de netto huren per 1 juli aangepast. Er kan echter in uw contract een andere datum voor huuraanpassing zijn overeengekomen.

Met hoeveel wordt mijn huur verhoogd in 2018?

De hoogte van de huurverhoging is afhankelijk van uw contract. Bij de meeste contracten voor parkeergelegenheden en bedrijfsonroerendgoed van Elan Wonen is de huuraanpassing gelijk aan de inflatie (2018: 1,4%).

Wat moet ik doen als mijn huur wordt verhoogd?

• Bij automatische incasso hoeft u niets te doen. Wij passen het bedrag voor u aan.

• Bij periodieke overboeking en internetbankieren moet u het bedrag zelf aan uw bank doorgeven. 

Waar kan ik terecht met vragen?

U kunt uw vragen stellen aan een van onze medewerkers via klantenserviceelanwonennl of telefoonnummer (023) 515 98 59.

Hoe kan ik bezwaar maken tegen de huurverhoging?

Heeft u een onjuistheid in de berekende huurverhoging geconstateerd? Laat het ons weten.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden