Klachtenprocedure

Wij doen altijd onze uiterste best voor u. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat. We proberen dan altijd eerst samen tot een oplossing te komen. Als u een klacht heeft, kunt u gebruik maken van onze klachtenprocedure. Hieronder kunt u lezen hoe dat werkt.

  • u meldt uw klacht telefonisch, schriftelijk bij uw wijkconsulent, of via MijnCorporatie.
  • na ontvangst van uw klacht sturen wij u een ontvangstbevestiging
  • wij nemen uw klacht in behandeling en geven u binnen twee weken een inhoudelijke reactie

Lukt het niet om tot een oplossing te komen, dan kunt u uw klacht schriftelijk voorleggen aan onze manager Wonen. Mocht ook dat niet tot een oplossing leiden, dan kunt u terecht bij de Klachtencommissie. In een aantal gevallen moeten klachten behandeld worden door de Huurcommissie.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden